Orientering

Huh, helt slut efter idag. Idag var vi i Hellasgården typ hela skolan och hade orientering. Man fick två timmar på sig att hitta alla kontroller, och vi klara de på strax under en och en halv timme! De va vissa som inte klrade under två timmar. Men de va vääldigt svårt, Vi sprang typ en halv mil.. De va sjukt kallt i början men sen började man svettas nästan. Och i morse trodde jag de skulle va så kallt så jag gjorde varm choklad och tog med mej, men den ställde bara till med massa problem för mej. :( Börjar med att jag spillde ut massa choklad på mina kläder en halvtimma innan jag skulle gå imorse. sen va locket inte heöt stängt så när jag skulle dricka va den kall !.. Kom nyss hem allafall, så nu ska jag sätta mej och plugga fysik i någon timma, för vi har prov imorn, sen har jag två timmars träning ikväll, kommer sova gott inatt allafall ;)bloggas senare, puss !
 
Lånad bild

Kommentarer
Postat av: Nadja

Fråga gärna nåt på min frågestund så blir jag jätteglad :)

Superfin blogg föresten! :)

2013-10-21 @ 17:54:12
URL: http://nadjasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback